Ouders

Wij werken graag nauw samen met u als ouders. Samen dragen wij zorg voor uw kind. Dit vraagt om vertrouwen en een heldere communicatie.

De basis voor onze oudercommunicatie is de app Social Schools. Via dit platform kunt u de leerkrachten een berichtje sturen en uw kind bijvoorbeeld ziekmelden. Ook ontvangt u berichten van de leerkracht, nieuws uit de klas, worden er foto’s gepost en ontvangt u verschillende nieuwsbrieven.

Mocht u iets belangrijks willen delen dan verzoeken wij u vriendelijk altijd telefonisch contact te leggen of een gesprek in te plannen. Communicatie is natuurlijk tweezijdig. U kunt erop vertrouwen dat wij ook altijd contact met u op nemen indien nodig. Zes weken voordat uw zoon of dochter op De Klinker start, ontvangt u per mail een uitnodiging om deel te nemen aan Social Schools.